Feil på betalingsoversikten?
Det kan dessverre skje feil på betalinger. Vi oppfordrer til å sjekke prisen i Ladeklubben-appen før du lader (Så du vet hva det vil koste), og å sjekke betalingsoversikten du får tilsendt på epost for feil.
Vi har i noen ytterst få tilfeller opplevd at regningene vi har sendt på ladesesjoner har inneholdt feil (fra ladetilbyderene som de sender oss), men vi har automatiske systemer på plass for å varsle oss om disse. Hver gang vi finner en ny feil så tilpasser vi varslingene, slik at dette ikke skal skje igjen.
Hvis du har opplevd en feil, så er det fint om du sender oss ladebrikkenummeret ditt på medlem@elbil.dev05.dekodes.no og forteller oss om hva som har skjedd.
Har du ladet på Vulcan mellom klokken 18.00 og 09.00 så jobber vi med å få på plass en løsning for gratis lading i dette tidsrommet, men dette fungerer ikke foreløpig (prisen i appen er dermed det du blir trukket).