Hopp til innhold

Medlems­service

Vi er her for å hjelpe deg!

Finner du ikke svar her må du gjerne ta kontakt og få hjelp av en våre dyktige rådgivere.

Har du spørsmål om den blå ladebrikken?

Den blå ladebrikken er allerede registrert på medlemskapet ditt.
Alt du trenger å gjøre for å komme i gang er å laste ned appen Ladeklubben på telefonen din og legge til betalingskort, så er den klar til bruk.

Ofte stilte spørsmål

Sort ladebrikke?

Medlemskapet?

Lading?

Annet?

Driftsmelding – Mange opplever at det står «Please pay» og «Invoice» i betalingsoversikten vi sender på e-post. Dette er feil. Disse trekkes automatisk fra betalingsmåten som er lagt inn.

Kontakt oss

Ring oss på 90 70 45 45

Åpningstider:

Alle hverdager mellom kl. 08.30 og 16.00.

Veihjelp

Ved behov for assistanse – ring Viking på telefon 22 65 00 30 

Adresse

Møllergata 16

0179 Oslo